TU - ve 2. kole - pro Miss Score, je to SOND - Soutěž O Nej Design
TU- pro Mynie, je to SONB - Soutež O Nej Blog
Tady - pro číslo 6 - je to SONB
Thanx


Posel Smrti

29. února 2008 v 11:27
Náš hrdina, šlechtic Samuel Gordon, se vrací po mnoha letech na své panství v Anglii, kde prožil většinu svého dřívějšího života. Vzpomínky na události dávno minulé ho od návratu odrazovaly dlouhých dvanáct let, již dávno se proto vzdal všeho v zámku svých předků. Pevně doufal, že se již nikdy nebude muset vrátit zpět do míst, která mu budou v paměti přehrávat temné obrazy minulosti a rozdírat jeho duši žhavým nožem provinění. Zřejmě by prožil zbytek svého života co nejdále od panství Black Mirror, ( v překladu Černé Zrcadlo ) nebýt osudu, který jednou provždy změnil jeho budoucnost.
S nejistými pocity, které sílily čím více se blížil k hranicím panství, se dnes vrací zpět, aby uctil památku Williama Gordona, který pro něj tolik znamenal. Snad proto jako jediný odmítá uvěřit,
že Williamova smrt byla nešťastná náhoda. Začne se tedy o jeho poslední dny života zajímat.

Z deníku Williama a dalších indicií však brzy zjistí, že za jeho smrtí bylo něco zcela jiného. Na pozadí zdánlivě klidného života na starobylém panství Black Mirror se tak před ním rozpoutává koloběh záhadných úmrtí a nečekaných událostí. Zatím však netuší, že hlavní součástí toho všeho je on sám…
První práce na hororové adventuře Posel smrti začaly v lednu roku 2000. Od té doby jsme věnovali tomuto náročnému projektu tisíce pracovních hodin, abychom Vám převyprávěli temný příběh Samuela Gordona a nabídli Vám působivý herní zážitek. Scénář hry je rozdělen do šesti rozsáhlých kapitol, ve kterých postupně prozkoumáte na 150 lokací. Navštívíte mimo jiné středověký podzemní chrám, sanatorium pro duševně choré, hřbitov a další tajemná místa, ve kterých prožijete mrazivý příběh Samuela Gordona.
Víme, že scénář spolu s dobrým příběhem jsou stěžejními prvky každé dobré hry, zvláště pak
u adventure žánru. Pro oživení hororového příběhu platí toto dvojnásob, proto jsme od začátku věnovali scénáři velikou pozornost. Vzhledem ke komplexnosti dějové linie celé hry Vám však zatím neprozradíme z příběhu více, protože Vás nechceme připravit o zážitek ze hry.
Stejně jako na kvalitní příběh klademe veliký důraz i na všechny ostatní složky a aspekty, jelikož pro atmosféru celé hry je důležité i její celkové zpracování. Grafika každé obrazovky hry začíná skicami na papíře, odkud se přenese do digitální podoby, kde se vypracovává do nejmenších detailů. O zvukovou kulisu se starají stovky pečlivě vybraných a upravovaných zvuků studiové kvality. Atmosféru umocňuje orchestrální scénická hudba, která živě reaguje na momentální děj.
Neméně podstatnou složkou hry jsou dialogy, které zabírají přes 200 stran textu. Dialogy ve hře jsou větvené, často s možností ovlivnit odpovědí vlastní charakter hlavní postavy.

PS: Možná ani nevíte, že Češi mají vůbec nejlepší adventury na celém světě. Tato hra je jedna z těch, co to dokazují. V roce 2005 byla ve USA byla oceněna za první místo v kategorii: Nejlepší Logická Adventura roku.
VŘELE DOPORUČUJI


 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama